Nu har samtliga mynt i den senaste omgången lämnats in till PostNord så det borde dyka upp en avisering hos er vilken dag som helst nu. Tack till alla som fortfarande beställer!
Nästa leverans av mynt från Ukraina kommer den 15 juni
Klamra har tillverkat den senaste batchen och DHL har hämtat upp paketet men tydligen ska det inte komma fram förrän